سلام
فکر کردم یه آموزش در این مورد بذارم بد نباشه چون دیدم بعضیا با این مشکل داشتن ، چون مثل پروژه های عادی نباید همه چیز فولدر رو تحت Version Controlling قرار بدید بلکه یکسری فایل ها باید Ignore بشوند تا مشکلی پیش نیاد .
اگه بخوایم بر اساس خود Manual یونیتی و مطالبی که توی StackOverFlow نوشته شده بریم جلو باید این کارها رو بکنیم :
۱- یک فایل gitignore درست کنید (اگه قبلا وجود نداشته) و این ها رو به اون اضافه کنید :
# =============== # # Unity generated # # =============== # Temp/ Obj/ UnityGenerated/ Library/ Assets/AssetStoreTools* # ===================================== # # Visual Studio / MonoDevelop generated # # ===================================== # ExportedObj/ *.svd *.userprefs *.csproj *.pidb *.suo *.sln *.user *.unityproj *.booproj # ============ # # OS generated # # ============ # .DS_Store .DS_Store? ._* .Spotlight-V100 .Trashes Icon? ehthumbs.db Thumbs.db
اگه نمی دونید چطور میشه فایل gitignore رو ساخت یه نگاهی به اینجا بندازید .
۲- باید از طریق منوی زیر گزینه Visible Meta Files رو انتخاب کنید :
Edit → Project Settings → Editor → Version Control Mode
۳ – سپس باید از طریق منوی زیر گزینه Force Text رو هم انتخاب کنید :
Edit → Project Settings → Editor → Asset Serialization Mode
حالا کافیه که پروژه رو ذخیره کنید .
فقط مرحله ۳ توی خود Manual یونیتی ذکر نشده و من هم بدون این مدتها کار کردم و مشکل خاصی ندیدم ولی توی StackOverFlow ملت گفته بودن باید باشه منم اینجا آوردمش .